מחזקים את הכלכלה בנגב

פגישה חשובה ואסטרטגית לאזור עם בכירי משרד הכלכלה ובהשתתפות ראש המועצה, ומנהלי האגפי השונים

פגישה חשובה ואסטרטגית בתקיימה במועצה עם בכירי משרד הכלכלה ובהשתתפות ראש המועצה, ומנהלי האגפים השונים. בפגישה הציג ראש המועצה יחד עם מהנדס המועצה את תוכניות הפיתוח העתידיות של המועצה, הצטרפותם של יזמים ומפעלים חדשים ובתוך כך חיזוק החוסן הכלכלי של האזור ומתן הזדמנויות תעסוקה איכותיות לתושבי הנגב.

הפגישה שהתקיימה בנוכחות נורית צור רבינו, מנהלת מנהל אזורי תעשייה ורימה אבו אל חסאן, מנהלת תחום קידום אזורי תעשייה, עסקה בחיזוק ממשקי העבודה בין משרד הכלכלה למועצה, על מנת לאפשר ייעול וקיצור תהליכים בירוקרטיים עבור היזמים ובכך להמשיך את התנופה והצמיחה של האזור.

ראש המועצה, ארז בדש אמר: "בשנה האחרונה זוכה המועצה לביקושים משמעותיים בקרב יזמים ומשקיעים. אין ספק שהמומחיות שלנו בתחום בשילוב תשתיות העבודה שיצרנו עם משרדי הממשלה השונים ומשרד הכלכלה בפרט, באים לידי ביטוי בשטח. רק בשנה הקרובה צפויים לעלות על הקרקע 9 יזמים ומפעלים חדשים ועוד עשרות שנמצאים בתהליך מתקדם במשרד הכלכלה ובוועדות התכנון השונות. אנחנו מדברים כאן על תהליכים מחוללי שינוי כלכלי וחברתי לנגב ולמדינה עם מאות משרות חדשות ותוספת משמעותית לתוצר הגולמי המקומי. אני מברך על שיתוף הפעולה וההירתמות של כל הגורמים למען המשך פיתוח הנגב".

חזרה